+38 0 (98) 607 28 15 Пн-Пт 9:00-18:00
Передзвонити мені
Товарів: 0
Сума:

Пошук

Питання та відповіді

Які можливі види оплати товару?

Ви можете вибрати зручний для вас спосіб оплати товару:

– Оплата карткою на сайті за допомогою платіжного сервісу WayForPay.

– Післяплата (накладений платіж) при отриманні посилки у відділенні "Нової пошти". Без попередньої передоплати.

– Готівковий розрахунок при самовивозі з шоу-руму в місті Києві.

Які можливі способи доставки?

Наша Компанія здійснює доставку по всій території України компанією «Нова Пошта» (у відділення або кур’єром).

Якщо Ви знаходитесь у місті Києві – можливий самовивіз за адресою: Голосіївський проспект, 68.

Які у вас умови доставки?

Якщо сума вашого замовлення становить 500 гривень та більше і Ви здійснили повну оплату товару – доставка здійснюється для вас безкоштовно (тобто за рахунок нашої Компанії) в будь-яку точку країни.

В іншому випадку вартість доставки формується згідно з тарифами служби “Нової пошти”.

Вартість мого замовлення становить 500 гривень і більше, але у додатку Нової пошти вказана сума за доставку

Додаток Нової пошти відображає суму вартості доставки незалежно від того, хто її оплачує – відправник або одержувач. У випадку, якщо в повній інформації про посилку ви побачили, що доставку оплачує отримувач, зверніться, будь ласка, до наших менеджерів за номером +380 98 607 2815 для з'ясування деталей.

Які терміни доставки замовлення?

Відправка здійснюється кожного робочого дня, з понеділка по п’ятницю.

Якщо Ви здійснили замовлення до 15:00, ми відправимо товар в цей же день. Якщо Ви здійснили замовлення після 15:00, ми відправимо Вам товар наступного робочого дня (з понеділка по п'ятницю).

Доставка Новою поштою у різні регіони країни може займати 1 – 3 дні.

Я можу скасувати моє замовлення?

Так, Ви можете відмовитися від придбання будь-якого товару, але до моменту його відправлення.

Для скасування замовлення до моменту його відправлення Ви можете зв’язатись з менеджерами нашого магазину за номером +380 98 607 2815.

У вас є гарантія на ювелірні вироби?

Так, наша Компанія гарантує Вам високу якість усіх своїх виробів та надає гарантію 12 місяців на всі прикраси. Ювелірні вироби відповідають вимогам ДСТУ 3527-97 «Вироби золотарські з коштовних матеріалів» та пройшли апробацію у Національній торгово-промисловій палаті України.

Які умови гарантійного ремонту виробу?

Ми можемо виконати гарантійний ремонт або безкоштовне сервісне обслуговування. Що Вам для цього потрібно надати;

– інформацію щодо замовлення,

– бирку прикраси,

– товарний чек.


Ми надаємо безкоштовне сервісне обслуговування, яке передбачає усунення прихованих дефектів, що проявились протягом 14 днів після отримання виробу.

Які дефекти ми маємо на увазі? Дефекти, що виникли з вини виробника. А саме:

– не працює застібка в підвісці чи браслеті,

– випав камінець в будь-якому виробі.

Якщо протягом 14 днів Ви виявили якісь з перерахованих прихованих дефектів – зверніться до наших менеджерів за номером +380 98 607 2815 для уточнення деталей і консультації стосовно випадку.


Ми просимо Вас уважно дотримуватись правил експлуатації срібних ювелірних виробів та ювелірних виробів з позолотою. Тому що безкоштовне сервісне обслуговування не розповсюджується на вироби, що мають:

– механічні пошкодження,

– сліди взаємодії з лужними миючими засобами,

– речовинами, що містять хлор і йод,

– засобами, що містять ртуть та її сполуки, а також різноманітними косметичними засобами та кремами.


З повною інформацією про умови виконання гарантійного ремонту/обміну, безкоштовного сервісного обслуговування та з правилами експлуатації срібних виробів Ви можете ознайомитись в розділі Умови гарантійного обслуговування.

Я можу обміняти або повернути товар?

Згідно з законодавством України, ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну.


Проте, як виключення, протягом 14 днів з дня покупки Ви можете здійснити обмін виробу належної якості, якщо він не підійшов Вам за кольором або розміром.

Що для цього потрібно? Виріб повинен бути опломбований, та без зовнішніх слідів користування. Прикраси зі вставками з напівдорогоцінним камінням обов’язково перед обміном відправляються на експертизу, що може зайняти до 14 робочих днів. В такому випадку тривалість терміну для здійснення обміну може бути збільшена.


Але, майте на увазі, ми не зможемо здійснити обмін, якщо:

– пройшло понад 14 днів з дня продажу,

– відсутня або пошкоджена бірка, виріб розпломбовано,

– прикраса має сліди користування,

– виріб має механічні пошкодження, в тому числі пошкодження, які були спричинені неправильним користуванням.


З повною інформацією про умови виконання гарантійного ремонту/обміну, безкоштовного сервісного обслуговування та з правилами експлуатації срібних виробів Ви можете ознайомитись в розділі Умови гарантійного обслуговування.

Чи може потемніти срібний виріб?

Срібло – метал, який є схильним до окислення. Мідь, що входить в склад будь-якої срібної прикраси, вступає в реакцію з речовинами, що включають сірку. Під впливом кисню це дає темний наліт на поверхні прикраси.

Наші вироби покриті шаром родію товщиною 5 мкм. Родій – метал платинової групи. Його покриття підкреслює білизну срібла та допомагає виробу зберігати свій первинний вигляд якомога довше.


Родій захищає срібло від потемніння, робить прикраси зі срібла міцними та стійкими до пошкоджень. Завдяки своїй міцності родієве покриття надовго зберігає первісний вигляд прикраси. На ній залишається менше подряпин, а блиск і колір не тьмяніють допоки не зітреться шар родію.

Рекомендуємо Вам дотримуватись правил експлуатації срібних виробів для того, щоб прикраса зберігала свій первинний бездоганний вигляд і шар родію тримався на виробі якомога довше.

Як довго позолота тримається на срібних виробах?

Термін експлуатації позолочених ювелірних виробів залежить від ряду факторів: товщини шару, проби золота, частоти користування і догляду. Основна причина стирання шару золота це механічний вплив. Тому Ви можете помітити, що на каблучках сліди стирання з’являються швидше із-за постійного впливу зовнішніх факторів. Підвіски, сережки, ланцюжки зберігають свій первинний вид довше.


Наші срібні прикраси покриті шаром золота товщиною 5 мікрон. Позолота срібла – хімічний процес, при якому на срібний виріб наноситься три шара металу: мідь, нікель, золото 999 проби. Такий спосіб позолоти створює надміцний золотий шар, стійкий до хімічних та фізичних впливів. При дотриманні правил експлуатації срібних виробів з позолотою ваша прикраса зможе зберігати свій первинний бездоганний вигляд якомога довше.